تبیان، دستیار زندگی
انصاریفرد و آری هان درجایگاه ویژه تیم فوتبال پرسپولیس که برای برپایی اردویی تدارکاتی عازم کیش شده بود عصر روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل استقلال کیش متوقف شد. قبلا عنوان شده بود تیم پرسپولیس به مصاف تیم منتخب کیش خواهد ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایش ضعیف پرسپولیس در مقابل حریف تدارکاتی خود

انصاریفرد و آری هان درجایگاه ویژه


تیم فوتبال پرسپولیس که برای برپایی اردویی تدارکاتی عازم کیش شده بود عصر روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل استقلال کیش متوقف شد.

قبلا عنوان شده بود تیم پرسپولیس به مصاف تیم منتخب کیش خواهد رفت اما به دلیل آماده نبودن بازیکنان این تیم ، استقلال کیش حریف سرخپوشان شد. در این دیدار که در ورزشگاه المپیک کیش برگزار شد دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل دست یافتند. این نتیجه در حالی بدست آمد که آری هان سرمربی پرسپولیس مردان ذخیره خود را به میدان فرستاده بود.

در نیمه دوم پرسپولیس با ترکیب کامل به میدان آمد اما در همان دقایق ابتدای نیمه دوم دروازه خود را بازشده دید. این تیم برای جبران گل خورده حملات زیادی را روی دروازه استقلال کیش پی ریزی کرد که سه بار توپ بازیکنان به تیر دروازه خورد.

در دقایق پایانی این بازی سهراب انتظاری روی حرکت خوب و انفرادی جواد کاظمیان موفق شد دروازه شاگردان فیروز کریمی را بازکند. نتیجه 1 بر1 تا پایان دیدار حفظ شد. در این بازی فیروزکریمی سرمربی سابق تیم فوتبال راه آهن به عنوان سرمربی تیم استقلال کیش را هدایت کرد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، بهرام افشارزاده شایسته مدیرعامل منطقه آزادکیش ، شفیع زاده مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز و استقلال کیش و حسین ثابت مدیر هتل داریوش کیش از جایگاه ویژه این بازی را تماشاکردند. ضمن اینکه آری هان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نیز از جایگاه ویژه این بازی را تحت نظر داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه و چهارشنبه را نیز در کیش تمرین خواهد کرد و سپس به تهران بازمی گردد. این تیم روز جمعه یازده فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف صباباتری خواهد رفت.